Intoarcerea la nevoile primare…


M-am gandit, m-am razgandit (desi stiam, ca si voi, care-i situatia) si mi-am dat seama ca masurile astea de austeritate+ din Romania ne vor duce la nevoile primare. Si, cred eu, pe sistemul „nu exista concidente”, totul se leaga pana la urma. Cred ca inspiratia aluia de-a compus melodiile cartii junglei, parca l-a indrumat asa fel incat versurile sa ne ajute azi sa trecem de criza. Banuiesc ca toti cunoasteti „Bare Necessities”. Ei, bine, Baloo ne da cateva lectii de supravietuire. Si ce dreptate are!!!!!. Ce ne stresam noi asa ca albinutele pe ogor cand putem doar sa ne folosim de tot ce ne da natura? Ca bine zicea cine zicea ca ne putem muta la tara! Pac, o rosie, pac un castravete, pac o gaina…daaa…toate bune si frumoase. Dar daca n-avem gaini ce facem? Prindem niste caini comunitari, ca s-asa sunt multi si, cred eu, ca ajung la cate guri sunt prin romanica de vreo 5 ani, dar inainte, asa civilizat si ordonat, dam un sarci pe goagal (ca, desi e criza, tot omu’ are un laptop si un provaidar, ce mama naibii!!! 😀 ) pentru retete chinezesti…Ce n-as vrea sa se intample ever: sa ajungem aici.

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

Hai, pofta buna! (bleahhhhh)

3 gânduri despre „Intoarcerea la nevoile primare…

Lasă un răspuns

