Emigrare in tarile „calde”…continuare


Cum spuneam ne-am decis sa facem un pas important in viata noastra, de familie. Scriam intr-un articol ca am gasit un site, care detine multe informatii legate de modul in care se proceseaza aceasta emigrare.

Saptamana trecuta am completat o cerere aici. Azi am primit raspuns.

In atentia Alexandrescu Daniela Cristina,

Felicitari, cererea Dvs. a fost selectionata.

Click aici pentru informatii suplimentare

Pentru a continua procedura in vederea obtinerii vizelor de emigrare, va invitam sa va prezentati la biroul VIA Canada.

Adresa: Sos. Kiseleff nr.13 (vis-a-vis de Ambasada Canada), Bucuresti

Data:    4 Iunie 2010 Ora:    10:20

Veti aduce cu Dvs

Va rugam sunati la tel 0259-471.722  (00 40 259-471.722 daca sunati din afara Romaniei)  in termen de max 7 zile de la data primirii acestui mesaj, pentru a confirma prezenta. In caz ca nu va puteti prezenta la data/ora stabilita, vom reprograma interviul.

Raspunsul este valabil pentru conditiile de selectie in vigoare la aceasta data.
Conditiile se modifica din timp in timp, conform cerintelor Serviciilor de Imigratie ale Canadei.
Neprezentarea la data stabilita in conditiile in care nu ati reprogramat interviul, poate cauza respingerea cererii dvs de emigrare.

Pentru informatii suplimentare puteti accesa www.emigrarecanada.ro , sau va asteptam sa ne contactati al tel 0259-471.722, conform orar luni-vineri 09:00 – 16:00.

PRIMUL PAS: DEPUNERE CERERE EMIGRARE AICI. (exista si alte firme care se ocupa de emigrare, alegeti ce doriti)

AL DOILEA PAS: SELECTIONARE PENTRU EMIGRARE. Daca sunteti acceptati treceti la pasul urmator…

AL TREILEA PAS: INTERVIUL

Din informatiile de pe site interviul inseamna:

  • se verifică datele candidatului pentru conformitate;
  • candidatul semnează cererea de emigrare şi achită taxa corespunzătoare
  • candidatului i se solicită să prezinte la un termen ulterior, acte care probează declaraţiile din cerere;
  • candidatului i se prezintă în detaliu procesul de emigrare.

Pana acum astia sunt pasii. Vedem in continuare ce se mai intampla. Pentru cine este interesat, desigur. Am gandit ca este esential pentru oricine doreste sa ia aceasta decizie importanta.

Se pare ca acest an e unul vital pentru decizii la 180 de grade.

Daca doriti sa va inscrieti la LOTERIA VIZELOR pentru SUA aceasta se face abia in octombrie. In perioada 02.10.2010 – 30.11.2010. Nu stiu daca vom incerca si acolo. Mai vedem ce se petrece cu Canada.

Ne framanta o plecare si undeva in Europa. Aici este mai bine, ca pret, distanta si clima. Dar vedem ce ne rezerva viitorul. Eu nu cred in coincidente. Stiu ca undeva acolo SUS, cineva ne indruma pasii. Canada este unul.

Revin cu detalii despre interviu si alte formalitati pe care trebuie sa le indeplinim.



27 de gânduri despre „Emigrare in tarile „calde”…continuare

  1. Pingback: O alta zi superba…numai lucruri bune se petrec « Slalom printre cuvinte's Blog

    • Sa fie! Desi am inteles ca acesta consta in cateva formalitati legate de depunerea dosarului si…plata sumei specificate.
      Voi nota orice detaliu legat de plecare. 😉
      Si, daca ne asemanam la atat de multe, poate chiar te vad in Canada cu familia! 😛

  2. va doresc, din suflet sa vi se implineasca dorinta… insa mie nu-mi suna bine taxa aia care trebuie achitata pentru procesare; e vorba totusi de cca. 2.200 Ron…

    • Multumesc frumos. Da, Gabi, stiu. E mult si nu avem inca suma. Ne-om da peste cap, facem noi cumva. Si, in nici un caz nu-i dau pana nu am garantia ca e pe bune. Dar, mai ales, daca merita. N-am avut inca timp de dimineata caci am fost plecata dar acu’ ma pun pe telefoane sa aflu cat costa la alte firme. Si vin cu detalii.

  3. bafta multa!!!!!
    Sper din suflet sa va realizati visul. Cum voi sigur indepliniti criteriile de selectie aveti sanse destul de mari sa reusiti.
    Cand am decis sa plecam din Romania eram pe cale sa urmam aceeasi pasi pe care-i urmati voi acum.
    Dupa cum vad in Canada va creste considerabil numarul intelectualilor :).
    BAAAAAAAAFTA, MA BUCUR TARE MULT PENTRU VOI

    • Sa fie, puiule! Mi-as fi dorit in Belgia sa fi emigrat. N-am apucat sa-ti spun, cred, cat de tare ne-a placut la voi. Am ramas cu inima acolo. Dar urasc fraceza ca pe altceva. Dincoace, doar in Quebec, este obligatorie.
      Doamne ajuta sa ajungem acolo si va asteptam sa veniti la noi.;) Daca n-ati reusit in Ro, poate ne vedem acolo.:))
      Daaaaa, si ce intelectuali!!!!:)))
      Pupici multi de la Stefan al nostru la Stefan al vostru. :)) Si de la noi imbratisari pentru voi. 😉

  4. Ma bucura curajul vostru. Sper ca ati gindit bine lucrurile sub toate aspectele. Sa nu fitzi superficiali!
    sa va ajute Dumnezeu in tot ce va doriti!

    • Eu le tot scormonesc lucrurile da’ e mai imp sa intrebam pe cineva care stie mai multe. Nu cunosc pe nimeni. Nu stiu daca n-o sa ne scape ceva dar facem tot posibilul sa nu ne aruncam aiurea. Vedem ce-o fi! Multumesc din suflet, Rodica. Orice sprijin ne este de mare ajutor acum.

      • Daca nu plecati cu un serviciu deja asigurat, atunci tb sa pleci cu bani, pt primele luni,pt chirie, mincare, eventual o masina second hand; cele europene ( adica a ta) nu intrunesc normele lor din cite stiu.
        Sunt sigura ca tu iti vei gasi de lucru in informatica. Stii pe cineva care a emigrat?V-ar putea sfatui.Eu nu stiu cum e cu Canada.Nici cu SUA nu stiu cum e cu emigrare fiindca fiica mea a avut plecare legala, dar stiu de cei cu loteria, (am auzit) ca asa se procedeaza. Pleci cu bani, iti iei o masina, tb sa-ti iei laptopul( fara calc esti mort).dar lumea se descurca.Si Europa ar fi buna dar nu stiu, prea ne-am stricat imaginea.
        Succes!!

      • PLecam pe a doua varianta. Vali incearca sa vorbeasca cu cineva de la imigrari Canada. Sa vedem ce ne spune. Mai avem pe cineva cu care trebuie sa luam legatura.
        Pe loteria vizelor abia in octombrie este open pentru inscrieri asa ca…vedem ce iese.
        Iar cu Europa, care se duce la fund …no way.

      • Sunt foarte multe site-uri unde va puteti documenta.
        Daca alegeti destinatia Quebec, unde puteti ajunge in 9-12 luni, intrati aici http://www.immigration-quebec.gouv.qc.ca/fr/index.html si aici montreal.ro
        Sunt atatea informatii pe forum, incepind cu fiecare pas care trebuie facut. La ambasada vei merge doar la interviu, pina atunci, aduni toate actele, le legalizezi/traduci si le trimiti la Viena. Agentia de care vorbeai, exact asta o sa va ceara, sa le aduceti actele, ei le trimit, dar va mai cer voua un comision pt asta. La agentie e bine sa mergi cind exista vreo problema, gen cineva din familie are o interdictie de a intra in vreo tara, nu aveti experienta de munca suficienta, etc.

        Mai intii faceti testul (http://www.form.services.micc.gouv.qc.ca/epi/index.jsp?languageCode=fr) sa vedeti daca sunteti eligibili, si daca raspunsul e da, eu va recomand sa o faceti singuri, economisiti banii care va vor fi foarte de folos in primele luni de aterizare pe taramul Canadian.

        Cu placere va voi raspunde la orice intrebare legata de proces.

        Bafta

      • Multumesc frumos pentru promptitudine si informatii. Sunt de mare ajutor. Te-am adaugat la blogroll ca sa te citesc. Am vazut ca ai un blog foarte util pentru ceea ce ma intereseaza.
        Sa fie! Si te mai astept oricand. 😉

  5. m-ai pus pe ganduri cu emigrarea asta, Canada insa e mult prea departe pentru noi, incerc insa pe undeva prin Europa si aplic in dementa zilele astea pentru a pleca cu un job de aici.As avea sanse in Cipru sau Grecia datorita limbii pe care o cunosc foarte bine, nici ei insa nu stau foarte pe roz si situatia nici la ei nu este atat de blanda, oricum este mai bine decat aici, asta este clar!@

    • Stiu. Uite ca n-am apucat sa scriu cateva impresii despre aceasta noua nevoie de emigrare dar o fac cat de curand. Am cateva restante de care ma ocup acum. 😉
      Despre Europa nu pot sa-ti zic decat: fereste-te! Oricat de bine cunosti limba nu merita. O engleza de balta te ajuta enorm si in Canada. Si asculta la mine: Canada e singura tara, dupa Elvetia, care inca mai sta in picioare dpv economic si social.

  6. Bravo!Si corect, Europa e vai mama ei.nu pot sa-mi spun opinia aici in scris, ce va ajunge Europa.Cred ca in 30 ani isi va schimba si religia predominanta.

  7. Nu va speriati de distante. Faci mai mult din Bucuresti pina la granita, mergind cu masina, decit trecind oceanul cu avionul.Eu am auzit de bine si de Australia.

    • io cred ca tu vrei sa emigram zusamenn :-D, ma ocup de Canada pe franceza ca eu stiu engleza dar nu si sotul meu si viceversa cu franceza, insa eu ma lipesc mai repede de limbile straine decat el, franceza eu as invata mult mai repede decat el engleza asa ca Quebec este ceea ce ne intereseaza.Acum ca am terminat cu masterul, am absolvit cu medie maxima, ma ocup sa emigram :-D.pupici

      • Daca emigreaza mai multi zusamenn cu noi e si mai bine.;)
        Aaa, da, FELICITARI!!! Ma bucur tare ca ai terminat si cu etapa asta importanta. (hai ca vin la tine sa iti zic mai multe)

Lasă un răspuns

