„Apdeituri” la intalnirea URA de 10 ani, promotia 2000


In articolul precedent dadeam o data a intalnirii, adica 19 iunie . Acum am mai multe informatii. Respectiv am sa le pun pe blog cu copi si peist ca-i mai la indemana:

Una dintre greutati este ca NU STIM pe cine ne putem baza ca vine sigur. Nu putem demara actiunea daca nu stim macar ca avem 70-80 sigur. Plus ca nimeni nu colaboreaza sa putem gasi restul de colegi. Mai sunt vreo 150 de gasit. Cu cati suntem mai multi cu atat va fi mai ieftin.

Pt moment nu stim exact cati profesori vor fi dar peste 30 sigur, si pentru ca nu stim pe ce colegi ne bazam, a fost cam greu sa estimam, dar devizul e asa:

– locatie GRAND HOTEL RIN (inca nu am batut palma sigur cu ei pentru ca la fel nu stim numarul de persoane. si mai asteptam si alte oferte dar inca nimic la orizont)

– bufet suedez de persoana: 100lei (aperitive, mancare calda, fructe, desert) + 25lei bauturile soft (pachet obligatoriu, apa, gama coca cola, suc natural nelimitat toata noaptea) + 20lei (taxa de tirbuson pentru a aduce bauturile acoolice de afara pt ca la ei sunt scumpe) – aici mai avem sa discutam cu ei de cafea si spaga la personal ca asa e la noi in Romania;

– bauturi alcoolice (am facut calcul la 100 de persoane si revin aproximativ 25 lei/persoana) – daca vrea sa se ocupe cineva sau are o susta noi ne bucuram sa iesim mai bine (noi am facut calculele dupa lista ce ne-au dat-o de la hotel ca ar tb la 100 de persoane, dar am mai taiat-o noi si cu preturile de pe http://www.drinkshop.ro/ )

TOTAL meniu 170 lei/persoana

– min 30 profesori * 170 lei (ca asta e obligatoriu, bauturile cred ca ne ajung, ca doar nu ne imbatam) = 5100 / 100 persoana = 51 lei

– fotograf am gasit pentru toata ziua cu 300 lei = 3 lei/ persoana

– DJ cel mai ieftin cu echipament am gasit 350 euro (daca stie cineva mai ieftin chiar va rog) = 16 lei

– flori (inca nu stim la cate profe vor veni), sa luam ceva la facultate, de maxim 3-4 milioane, ceva apap suc si niste prajituri, comisioane la banca ca tb deschis un cont alta sansa nu avem sa strangem banii, plus ca tb sa avem un fond de rezerva pt spaga, sau ca apar alti profesori) inca 10 lei/persoana

TOTAL GENERAL 250 lei/persoana (asta daca suntem 100 si doar 30 de profi, dar tare imi este teama ca vom fi mai putini si profi mai multi si tb sa platim mai mult)

Sunt sigura ca daca vor ramane bani ii vom da innapoi. Nu mi-ar place nici mie personal ca altii sa se foloseasca de banii mei.

Muzica cred ca poate pune orice, eu ma gandisem sa cerem muzica din anii respectivi, dar sigur are orice gen de muzica.

FETELOR DACA AM UITAT CEVA VA ROG SA SPUNETI. Parca zic ca am scapat ceva, dar nu stiu ce.


Se pare ca, dupa discutii multe si scandaluri fara sens dar, in care fiecare avea un punct de vedere valid, s-a ajuns la concluzia ca vom face intalnirea. Organizat asa dupa cum vedeti. Lume multa probabil se va strange, daca ne adunam fortele si dam de veste la toti pe care ii mai gasim prin agendele noastre vechi si prafuite, din colegii de facultate omisi, negasiti, mutati sau rapiti de aliens.

Se va merge mai intai la facultate, unde ne vom strange cu mic, cu mare, dar, mai ales, cu profesorii. La vom da flori si dulciuri…vom canta, vom dansa cu acordeonul in urechi si vom porni la treaba…adica la halit in restaurantul de la RIN Hotel, ma rog, cum zice doamna in textul de sus.

Banii ii vom depune intr-un cont la BRD.

Apoi ar mai fi ceva, trebuie sa confirmam venirea pana pe 22 aprilie anul acesta. Daca se mai aduna lume dupa cred ca se poate rezolva fara probleme. Insa e important sa avem macar un numar minim de colegi.

Am trimis mail la cativa pe care ii aveam in lista mea de contacte. V-am rugat in mail sa incercati, pe cat posibil, sa trimiteti mai departe mail-ul.

S-a facut o lista cu persoanele care s-au adunat pana acum. Pe masura ce mai trimiteti mail de confirmare sunteti trecuti acolo negresit.

Acum, ca sa lamuresc cateva aspecte importante, pentru multi banuiesc ca prezenta fotografului este prea mare ingramadeala. Asa ca cine are aparat de fotografiat sa vina cu el. Faceti fotografii si apoi vedem cum facem sa le dam de la unii la altii. Ca sa evitam aceasta cheltuiala care nu-si are rostul. Defapt de aici a pornit si scandalul. Nu m-am pronuntat eu imparatul lighioanelor! Cat despre DJ iar o nebunie financiara care nu-si are rost. Parerea mea este sa veniti si voi cu ceva solutii. Cu comisioanele la banca iar e o prostie caci persoana care a scris textul de mai sus are si reduceri tocmai pentru ca lucreaza la BRD. Daca sunteti deranjati de comisioanele respective eu zic sa facem un cont la BCR, unde pot eu sa fac toata treaba pe GRATIS (fara comisioane).

Si cu restul de probleme. N-ar fi rau sa gasim solutii care sa ne reduca din costuri ca sa putem lua niste flori decente la profesori, sa desfacem o sampanie buna, nu ceva de toata jena. Sunt convinsa ca exista printre colegi relatii si alte cele care ne pot ajuta. Haideti sa facem ceva frumos. Restaurantul ne roade de bani tocmai pentru ca este si de clasa, desi astea renumite nu fac, de regula, doi bani. Dar nu vreau sa jignesc pe nimeni, Doamne fereste! Asta au ales asta avem. Desi iar, zic eu, se poate si mai bine. Deci…in urma apdatarilor de rigoare puteti sa veniti calare pe matura sa faceti minuni caci sunt necesare. Oamenii astia fac singuri toata treaba cu ce au. Si nu au cine stie ce!

Asadar fiind spuse toate acestea va astept sa confirmati, sa rezolvati si sa va dati cu capul de pereti sa gasiti solutii ca sa adunam la intalnire chiar si pe domnii si doamnele care au refuzat din cauza de organizare, de bani, de multe altele. E pacat sa nu ne regasim  toti la aceeasi masa in acea zi.

POT VENI SI ALTI PRIETENI DE BLOGOSFERA CU SUGESTII ENITAIM..;)

Si inca o intrebare…la care restaurant al Rin-ului?

Anunțuri

3 gânduri despre „„Apdeituri” la intalnirea URA de 10 ani, promotia 2000

  1. Pingback: De la lume adunate…si tot la lume date (partea intai) « Alexandrescudaniela's Blog

  2. Astept cu interes alte solutii

    1. Fotograf – ne-am gandit ca cineva cu experienta si ochi format ar fi surprins multe aspecte pe care noi – in euforia momentului le-am fi omis – ok, se poate renunta (desi economia nu e majora)

    2. DJ – pentru ca e petrecere si e nevoie de cineva care sa animeze atmosfera…de aparatura…etc. Daca sunt colegi dispusi sa faca asta, renuntam si la el

    3. cont bancar – pentru ca altfel nu stiu cum se pot strange civilizat niste bani (si sa existe o evidenta clara)

    4. RIN – pt ca s-a intamplat sa stim pe cineva, habar nu am cat de fitos este…astept cu interes sugestii.

    Pana acum n-am primit decat critici si atat – nu s-a oferit nimeni voluntar…m-am gandit la o schema de bun simt, astfel incat sa se bucure toti de moment…
    Eu una, nu renunt la idee.
    Mi-e clar ca nu am cum sa aranjez lucrurile pe placul tuturor
    Si daca la fotograf se poate renunta, fara un DJ ma tem ca petrecerea va deveni taifas. In plus, nu cred ca dispun prea multi de aparatura necesara.
    Exista si oferte mai ieftine…eu am mers pe recomandari si testari (ca ca evit surprizele neplacute)
    Si-mi asum toata vina.

    • Of, Andreea, nu te supara pe mine ca am fost atat de directa. Nu am vrut sa supar pe nimeni. Vreau sa vina lumea la intalnire.
      Am citit si eu mail-urile alea si m-am cam suparat ca s-a ajuns asa departe…
      In orice caz din punctul meu de vedere, sa n-avem vorbe la proces, mi-e indiferent cat se da si unde merg. Ca este fotograf, ca ente DJ, ca este orice acolo, dar sa fie, vorba sa curga si sa am cafea ca tigari imi cumpar singura:))
      Deci lumea, lume, veniti cu solutii…:))

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s