Un accident chiar acum o ora la geamul meu…e o arta fatala condusul asta


Acum jumatate de ora salvarea rasuna infiorator in intersectie. N-am catadicsit sa ma ridic din canapea mai ales ca urmaream un film documentar si nu e prima data cand ma irita cu sirenele lor vesnic aceleasi …zgomotoase.

Dupa o vreme curiozitatea m-a manat spre geam. Se pare ca fusese un accident destul de grav. N-am vazut ce s-a intamplat dar deduc ca individul cu masina din mijlocul intersectiei, la care casca lumea gura, a trecut ca un bou pe langa refugiul de tramvai si-a luat cu el pe cineva. Dupa sangele marcat pe jos si modul in care a fost saltat pana pe parbriz si aruncat pe caldaram de dementul asta, sansele victimei sunt minime.

Va spun sincer ca m-am repezit la telefon sa-mi sun tatal. Mi-era teama ca este …dar era acasa…facea o paine pentru noi.

9 gânduri despre „Un accident chiar acum o ora la geamul meu…e o arta fatala condusul asta

  1. imi aduc aminte ca veneam de la facultate cu autobuzul seara pe la 8, si tot asa era un accident de masina, era o balta de sange in mijlocu strazii iar toti din autobuz stateam lipiti de geam sa vedem ce se petrece, totu parea ca merge in slow motion, o liniste se napustise iar pe fundal se mai auzeau soapte: „doamne…”, altii isi faceau cruce, girofarele politiei si ambulantei care luminau blocurile din jur parea sa para si mai terifiant, era o gramazoaia de oameni afara pe trotuar si nici un sunet, totu parea desprins dintrun film

  2. Acum vreo 4 ani m-am lipit de un idiot care trecea pe langa un refugiu direct pe sina de tramvai , undeva in baneasa pe Apicultori , jipanul a fugit si nu iam memorat decat trei cifre din nr de leasing la cat de uluit am fost, de 3 ani sunt sofer si inca ii injur pe astia care trec asa in viteza pe sina de tramvai .

Lasă un răspuns

