Accident si pauza


Tocmai am avut un mic accident dupa care mintile mele trebuie sa se adune. Nu este ceva grav dar nici prea bine. O va spune doctorul la vizita. Asa ca voi face o mica pauza. Nu stiu daca dureaza o zi, doua…mai mult…cert este ca organismul meu are nevoie de odihna multa. Asa ca va las sa va bucurati sau, cum vreti,  de articolele pe care le-am tot scris zilele astea si n-ati reusit sa le parcurgeti. N-am uitat de leapsa de la ‘mealui si de la hobbitu…pregatite dar de data asta m-am chinuit sa-i nominalizez pe toti cei care vreau sa preia leapsa… Mai am cateva restante. Le voi face incet. Plus multe altele. Cand ma voi intoarce. Pana atunci…

Numai bine…

6 gânduri despre „Accident si pauza

  1. ce pot spune: multa sanatate, sper ca doctorul sa zica numai de bine
    ps: referitor la intrebarea dvs, cu schimbarea: raman ca parerea ca fiecare isi face blogul dupa cum vrea, dar cred ca ar trebui sa nu faceti nelicipicios postul lipicios (oare am uitat sa iubim?), ca sa aibe vizibilitate postarile curente.
    multa sanatate, inca o data

    • Saru’mana Bogdan. U are a saint! Chiar nu aveam habar cum sa elimin lipiciosul post. Nu pricepeam ce-i cu lipiciosul nelipicios…it makes sense…mersic. Multumesc frumos.
      Multumesc tuturor care mi-au scris aici si pe ale situri…

Lasă un răspuns

