Quod Erat Demonstrandum


Curatenie…finally am reusit.

Deci articolul meu despre comunicare a avut efectul dorit. Azi am reusit sa fac curatenie in lista mea de tweeter friends. Mi-era greu caci nu stiam pe care sa-l elimin mai intai si mai repede. Asadar am rezolvat foarte elegant si civilizat.:)

Ma gandeam ca nu degeaba am titulatura de psiholog al blogosferei. Iata ca am solutionat si dilema celor doua tipare de care discutam acolo. Cum padurea e deasa si nu vad prea bine, dar si pentru ca lumina razbate mai greu, am dat in stanga si dreapta la nimereala pana i-am facut sa iasa la lumina. Adica cine s-a simtit cu musca pe caciula…

Scriu toate cele de mai sus tocmai pentru a risipi ceata legata de acel articol. Probabil unii s-au intrebat ce m-a apucat. Iata raspunsul.

Nu ma pricep sa ma cert, nu ma pricep sa fiu rautacioasa. Dar uneori e binevenit un dus rece.

Iar acum in lista mea au ramas cei care, posibil n-au citit articolul 🙂 sau cei, care au facut-o, dar n-au reactionat tocmai pentru ca nu s-au simtit vizati.

Quod Erat Demonstrandum



2 gânduri despre „Quod Erat Demonstrandum

Lasă un răspuns

